donderdag 26 juni 2008

Terug in Nederland, weer veilig thuis

Na een slecht geslapen nacht om elf uur in Londen. Alwaar snel bleek dat het vliegtuig naar Amsterdam ruim een uur vertraging heeft. In Amsterdam blijkt dat de man waarbij onze auto geparkeerd staat, net even wat verder weg is dus de auto ophalen en dan mij oppikken met de bagage duurt langer dan verwacht. En dan in de file rond Amsterdam dus pas om half negen gaar en slaperig en hongerig thuis.

En als je dan de post openmaakt, sta je snel weer met beide benen op de grond. Het zit er weer op. Nadat we al 2 jaar geleden plannen maakten, hebben we het nu achter de rug. Een paar dagen uitrusten en dan weer denken over een volgende reis? Vast wel. Vooral even uitrusten, we hebben weer veel te druk gedaan, heel erg veel gezien en genoten maar we zijn allebei wel moe. Het slapen ging goed in de camper, goede matras maar ik mis toch wel het verstelbare bed. Ik en mijn rug dus. En de ruimte om Henk iets op te laten schuiven als hij bepaalde geluiden maakt die hij zelf nooit hoort. 

En we missen Sierra, die halen we morgen. Dan ook de foto’s selecteren enzo. En de laatste routekaarten bijwerken anders komt het er niet meer van. In totaal hebben we 4437 km gereden, meer dan gepland maar het af en toe omrijden voor een cache tikt aan. Maar toch netjes onder de 4500 gebleven.

Het was fantastisch en een ervaring die we nooit vergeten. Een aanrader dus.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

wlNelleke en Henk
Jammer, voor jullie dat het er weer op zit. Maar het is niet voor niks, dus er moeten weer centen
op tafel komen, als jullie weer weg willen. Ik heb genoten van de verhalen en de foto`s (wat een vakantie zeg)
Nu tot kijk en de groetjes van
Tom en Ria
p.s. ik kon het niet aan Jan en Renie door melden (stom he!)hoe het moet gebeuren jammer voor hun.
doei groetjes aan iedereen

Anoniem zei

wl hoort niet voor je naam Nelleke

doei

Unknown zei

Welkom trug

Unknown zei

Welkom terug, papsie en mamsie! Zoals jullie al gemerkt hebben ben ik blij dat jullie weer terug zijn. Volgende keer ga ik misschien toch wel een weekje (of misschien zelfs 2) mee hoor! ;)

KUS