maandag 9 juni 2008

Afwisselend landschap in de regen

Crazy Creek via Kamloops naar Cache Creek

Waardeloze natte dag. Wel een prachtige waterval gezien en daar is het toch al nat ;) En we hebben een wildpark bezocht bij Kamloops maar dat was niet echt de moeite. Allemaal nog in aanleg en met een stel oude beren.

Aan de begroeiing onderweg kun je zien dat het hier een droog en heet gebied is. Behalve dus dit jaar want zulke lage temperaturen en zoveel regen kennen ze hier niet. Tja, we maken dus wel een record mee.

Camping vlakbij Cache Creek met electra zodat we vanavond een filmje kijken. Moordwijven. Halfweg ben ik gaan slapen, moe en snipverkouden wil dat wel lukken.


281 km

3 opmerkingen:

Unknown zei

Jeetje wat een pech zeg. Maar goed dat jullie een camper hebben en niet met de tent aan het rondtrekken zijn. Ik zal vanavond nog even extra mijn best doen op het "laat-het-niet-regenen-in-Canada-dansje"! :)

Ik heb nu wel mijn huiswerk af in ieder geval!!

Dikke kus!!!

dutchmarbel zei

Vrienden van me vertelden me dat je na een bezoek aan Canada wel weet WAAROM het daar zo groen is...

Mooi maar nat. Ik wil toch ook nog steeds een keertje kijken hoor ;), maar dan inderdaad met een camper, niet met een tent.

Anoniem zei

Zonder dat het er zo nat is,
maar wij hopen dat jullie toch wel genieten van de mooie omgeving,
dat is wel gelukt als je naar de fotoalbum kijk, al 34 foto`s erop,
Nu we volgen jullie wel verder.

Goetjes Tom en Ria