woensdag 30 april 2008

De tickets en vouchers zijn al binnen


Tot onze verbazing ontvingen we gisteren al de zgn. "reisbescheiden" en Henk heeft nog niet eens een geldig paspoort. :) Het routeboekje (of beter digitale reiswijzer) is in grote lijnen klaar Gescande belangrijke documenten staan inmiddels ook op internet zodat ik er altijd bij kan. Tja ik ben en blijf een regelaar. Niet dat dat altijd perfect blijkt te zijn maar ik doe mijn best ;)

Kost best tijd en geduld om handigheid te krijgen met al die verschillende programma's die de vakantie extra leuk moeten maken. Het lastigst was nog: hoe heb ik zo eenvoudig mogelijk alle info over caches in de buurt bij de hand. Ook dat zou nu moeten lukken.

Ik heb uitgezocht welke caches dichtbij de Travelodge liggen want na aankomst moeten we toch onze benen even strekken. Of anders de volgende dag als we moeten wachten op de shufflebus naar de camper toe. Op een paar kilometer liggen er een aantal.

Geen opmerkingen: